problemy se spinanym zdrojem

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Září 12 16:22:46 CEST 2013

Kombinace 100k-1M a dělič s Ri v řádu 0,1-10k (resp. zesílení 100-10k) je
obecně celkem rozumná. Zpočátku jsem tam taky ten odpor nedával, ale
pravděpodobnost různého blbnutí byla vyšší. Alespoň tak to bylo u SG35xx a
pod, nebo UC38xx.

Když k tomu přidáte Andrejův bod 4, mohlo by se vše vyřešit. Jakmile se do L
vejde hodně energie v porovnání s C, je to zdroj nestability. Převážně ale
co se týče odezvy na změnu spotřeby.

PH

From: <nevrklap na volny.cz>
ano, neco to dela..
vyzkousel jsem 1k.. 1M, pri 68k a niz to odstranilo nestabilitu, ale o dost
kleslo vystupni napeti.. a zdalo se, ze naopak pri max vstupnim to zase
trochu blbne, jsem si stim chvili hral, zkousel udelat "tvrdsi" delic FB
napeti a menit i dalsi prvky v tom kompenzacnim zapojeni a vysledek je, ze
uz to zase nefunguje :-) vratim se k puvodnimu a zkusim to jeste poladit.

kazdopadne diky moc za namet.

>Mezi comp a Vfb bych dal nějaký R, aby se snížilo zesílení. Bude měkčí, ale
nejspíš nebude kmitat.