LED žárovky z Lidlu

Čtvrtek Září 12 16:04:50 CEST 2013

Mezi sádrošem a vatou mám asi 10 cm mezeru a tam někde se to rozptyluje
do prostoru :-) Jsou tam po obou stranách od té díry dva plechy 140x450
mm spojené plocháčem, do kterého topí ty ledky. Myslím že dost výkonu
projde i dolu, plechy leží na sádrokartonu a při cca 50 st. v místě toho
modulu je po dost dlouhé době sádrokarton pod plechem trochu vlažný.
Anděl