STM32L152RB problem s interruptom na I2C

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Září 12 13:36:08 CEST 2013

>Je to mozne aj ked ten delay potrebny aby to nenastalo je pomerne velky,
>cca 1.9us.

No, presny dovod nerozumiem, ale 1.9us znie dost podobne ako dlzka jedneho
bitu pri 400kHz, nie? Ja osobne by som teda asi skusil po poslednom byte
pri nastaveni pre STOP bit este BTF nulovat explicitne citanim DR. Ine
riesenie by mohlo byt po poslednom byte zakazat prerusenie a znovupovolit
az pri zaciatku dalsieho "vysielania", aj ked tam zase by bolo treba
nulovat aj nejake pending bity.

>Ale k tomu co spominate mate nejake blizsie info nespominam si ze by som
>to v nejakej dokumentacii videl. Prosim, kde hladat blizsie informacie?

Neviem o nejakom ucelenom vysvetleni, su to informacie pozbierane z mnohych
zdrojov a odpozorovane experimentami.
Podobny jav je opisovany v
http://infocenter.arm.com/help/index.jsp?topic=/com.arm.doc.dai0321a/BIHJHJJA.html

> V poslední dobì u¾ tak nìjak podobné chybièky neøe¹ím. Ten hardware je
> dost slo¾itý a poznat, zda je to vlastnost nebo chyba není sranda.
> Prostì pøeru¹ení pøijde, flag není nastaven, tak se zahodí. Procesor má
> výkonu dost, tak co.

To som rad, ze k tomu mate takyto pristup. Zvysuje sa mi tym sanca uplatnit
sa ako ten, co vie co robit, ked procesor nema dost vykonu... ;-)

> Fakt je, ¾e pokud k tomu podobnì pøistupují i
> výrobci tìch procesorù,

Ocividne ano...

> tak to potì¹ pán bùh.

... :-|