Re: LED žárovky z Lidlu

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Září 12 11:53:37 CEST 2013

 12.9.2013, 11:48:19

A zmeril jste jak sviti ?
Jestli ne, tak ten test delate principialne spatne, neb ledkam
postupne muze klesat svitivost, coz bez moznosti srovnani, okometricky
moc nepoznate.
Mnohem vhodnejsi by bylo, provozovat jen jednu "zarovku" a trohou mit
v supliku. Obcas ji vytahnout a provest porovnani s tou v chodu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz