Re: LED žárovky z Lidlu

Zdenek Janovsky zdej na atlas.cz
Čtvrtek Září 12 09:56:42 CEST 2013

Myslel jsem porovnání třeba s těmito:
http://www.greenlux.cz/?cls=stoitem&stiid=373

Právě u těch více malých čipů mi přidadá, že jsou to takové bodové bludičky. Nic, co by dokázalo osvítit prostor. Chtěl bych to do stropního osvětlení v koupelně.
Ty 1W LED (120 lm) svítí víc do dálky a na osvětlení prostoru stačí. Ale asi jsem měl smůlu na špatné kousky a dost mi odcházejí. Proto bych zkusil ty z Lidlu.

Půjdu se na ně večer podívat, jestli ještě budou...

Zdeněk

> Od: RV <vicek.radek na cpost.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 12.09.2013 08:54
> Předmět: Re: LED žárovky z Lidlu

Byl jsem je rano koupit - ty 12V s patici GU5.3 a jednu E27.

Nevim jak sviti 3x1W - nevim jake myslite - dost se to asi bude lisit. V
kazdem pripade mate uveden svetelny tok 180lm.

Ja je jel koupit protoze potrebuju udelat ted nejake sviceni na lod a uz
od posledne (tusim na jare) mam koupene 2ks E27, ktere jsem dal nad
akvarium, ktere je prubirskej kamen veskereho sviceni - sviti tam od te
doby kazdej den cca 10h - pocitam tedy zatim nasviceno 1500h - to neni
moc, ale ono tech deset hodin v kuse se take pocita - minimalne z
hlediska otepleni.

Na krabicce te GU5.3 je celkova delka 56mm a prumer 50mm. Uhel
vyzarovani 90st.

Jinak proti tem minulym maji osazene jine cipy - je jich vic a jsou mensi.

Radek Vicek