LED žárovky z Lidlu

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Září 12 08:53:59 CEST 2013

Byl jsem je rano koupit - ty 12V s patici GU5.3 a jednu E27.

Nevim jak sviti 3x1W - nevim jake myslite - dost se to asi bude lisit. V
kazdem pripade mate uveden svetelny tok 180lm.

Ja je jel koupit protoze potrebuju udelat ted nejake sviceni na lod a uz
od posledne (tusim na jare) mam koupene 2ks E27, ktere jsem dal nad
akvarium, ktere je prubirskej kamen veskereho sviceni - sviti tam od te
doby kazdej den cca 10h - pocitam tedy zatim nasviceno 1500h - to neni
moc, ale ono tech deset hodin v kuse se take pocita - minimalne z
hlediska otepleni.

Na krabicce te GU5.3 je celkova delka 56mm a prumer 50mm. Uhel
vyzarovani 90st.

Jinak proti tem minulym maji osazene jine cipy - je jich vic a jsou mensi.

Radek Vicek