STM32L152RB problem s interruptom na I2C

Stano stano.hw na gmail.com
Středa Září 11 23:41:45 CEST 2013

Je to mozne aj ked ten delay potrebny aby to nenastalo je pomerne velky,
cca 1.9us. A v inych pripadoch k zdvojeniu prerusenia nedochadza.
Ale k tomu co spominate mate nejake blizsie info nespominam si ze by som
to v nejakej dokumentacii videl. Prosim, kde hladat blizsie informacie?

Stano