[OT] Pouziti MIG/MAG svarecky jako MMA s elektrodami

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Září 11 14:45:31 CEST 2013

Prosel, moc jsem nenasel.
Prave na "doporuceni" tam odtud jsem zvolil tu puvodni Gude 155/6 W.
Psali tam, ze mechanicky to docela jde, jenom elektronika stoji za prd.
Tak jsem to chtel vzit a elektroniku udelat novou.
O tom invertoru Libra tam nic pouzitelneho neni.

Kdyz jsem se dival treba na debaty o samozatmivacich kuklach, tak je
to smes nepouzitelnych a neprosto protirecicich-si informaci.
To, ze zrovna o te Gude tam byly pouzitelne informace pripisuji tomu,
ze zrovna tohle ma nekolik lidi z tech par jedincu, kteri tam pisou
rozumne a vecne prispevky.

V zadnem pripade to nemyslim nejak urazlive. Jen se asi zrejme neumim
naladit na spravnou vlnovou delku lidi kolem svarovani.

Diky.
PL