Doporucte el. stavebnice

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 11 10:38:18 CEST 2013

A, ano, dakujem, uz si spominam.

Je to velmi pekne, ale chapem, preco to panovi Hudeckovi nevyhovuje - tie
banankove kabliky maju presne ten isty nedostatok ako "kocky", a to ze sa
stracaju...

Ja som ako 9-rocny dostal na Vianoce taku DDR stavebnicu (neviem to najst
na webe), obsahovala klbo drotu, zvoncek (elektromechanicky), niekolko
prepinacov vyrobenych pomerne primitivne z pasoviny pripevnenej na
dosticku, profi tlacitko, niekolko profi objimok na ziarovky, za hrst
ziaroviek (aj farebne), nejaky udelator na plochu baterku - a to vsetko na
srobky. Kedze som si kratko na to zlomil na lyziach nohu, prislo to vsetko
velmi vhod a bolo s tym kopec zabavy.

To, co som zacal bastlit, nebolo celkom domyslene.

wek