Doporucte el. stavebnice

Marek Peca marek na duch.cz
Středa Září 11 10:14:07 CEST 2013

On 11/09/2013 09:02, Jan Waclawek wrote:
> Foto by nebolo? Prip. kompletna prezentacia... (ja viem, cas...)

http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2012-December/429530.html

Od te doby (3.5-->5 let) pribyly jen 2 prvky, prepinac a kompas s jednim
vinutim. Vyfotim, az se vratim domu.

ZdraviM.

> Moja "verzia" v ramci projektu QR6, ale nedotiahol som to:
> http://www.efton.sk/qr6/QR6M_B2.jpg ale mozno by sa dalo inspirovat a
> spravit jednodoskovu verziu aspon pre tie jednoduche prvky (RLC LED atd.).
> Potom to chce uz len klbo drotu a nastrkavaci nastroj.

Tohle je taky dost hezke, uznavam. Otazkou je, zda je lepsi tento
modularni system, nebo uz opravdu nepajive pole -- netroufam si zatim
soudit. Chtel jsem ale neco pro uplny zacatek, baterka  + zarovka.
Vzpominam si totiz, ze tahle faze u me byla velmi zasadni a
nesamozrejma. Napriklad jsem (v jeste dost pozdnich 8 letech) spojil
plochou baterku do zkratu a zarovku k prostredku zkratu pripojil jednim
polem a bylo mi lito, ze nesviti... Taky mi jako dost tajemne napriklad
pripadalo zdanlive jednopolove pripojeni v svitilne Daimon (ukostreni
plechem) aj.

ZdraviM.