[OT] Pouziti MIG/MAG svarecky jako MMA s elektrodami

Juraj Michálek michalek.jm na gmail.com
Středa Září 11 10:08:44 CEST 2013

Mam doma KITin2040 a je to male, lahke a celkom vykonne - samozrejme CO2,
bombu mam zo stareho hasicaku, uz upravena a naplnena stala 35 Eur.
Zvarujem s tym vacsinou hrubky 2-4mm, problemy som mal len s autoplechmi do
1mm, tam som mal problem zavarit a neprepalit. Drot mam 5kg cievku 0,8mm.
Na elektrody mam KS250 :-)

Dňa 11. septembra 2013 6:18, Kubat Tomas <tomas_k na comap.cz> napísal(-a):