[OT] Pouziti MIG/MAG svarecky jako MMA s elektrodami

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Září 10 23:20:34 CEST 2013

Dekuji.
PL

********************************

From: "Milan Mlynarčík" <milan.m na centrum.sk>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, September 10, 2013 11:16 PM
Subject: Re: [OT] Pouziti MIG/MAG svarecky jako MMA s elektrodami

Predpokladam, ze "B" je spravne. Celkom zodpovedne neviem povedat. Ja som
robil elektriku, zvaranie mali na starosti ini chalani.
Samozrejme sme mali na zvaranie inoxu iny drot, ale na obycajnu ocel myslim
stacil jeden material. Ako uz bolo spomenute, nie je vhodne mat prilis stare
zasoby. Aj dnesne pomedene droty stracaju casom dobre vlastnosti povrchu.
Kupodivu sa pouzivaju vacsie prudy nez pre obalovane elektrody omnoho
vacsieho priemeru.
Pripadne mozem zajtra zistit.

                                               Milan  Mlynarčík