Problem s Outlok Express 6

AZe aze na seznam.cz
Úterý Září 10 13:59:07 CEST 2013

Zdravím. Na pracovnim PC mi posta chodi normalne (XP, OE6). Na notesu se mi
cca od 6.9. prestala posta stahovat, resp. je to volake cudne. Objevi se
jako vzdy "Pripojeni...", pak  "Kontrola zprav.....", ale nedojde ke
stahovani, a zcela vyjimecne se nejaka zprava zjevi a stahne (dnes treba
jedna z konfery ze 6.9.).... Prosel jsem cele nastaveni, ale nic jsem
neobjevil, uz jsem uvazoval i o odinstalaci a nove instalaci OE, ale radeji
se napred zeptam, kde muze byt zakopany pes. Je tam Microsoft Security
Essentials, zkusil jsem jej vypnout, ale stale nic. Akorat potvora haze
chybu, kdyz se pokousim o jeho aktualizaci (toho MSE). Neporadite?
aze