OT: velikost zobrazeni ve FF

Úterý Září 10 13:32:48 CEST 2013

Dobrý den,
trápím se tady s velikostí zobrazení ve FF. Všimnul jsem si, že obrázky
v GIFu na stránce mám větší a rozmazané a co mě zmátlo, prohlížeč v
PSpadu to ukazoval správně, ale v FF i MSIE to bylo zvětšené.
http://vaelektronik.cz/led_uvod.html
V MSIE jsem zjistil že někdo nastavil zvětšení 125%, dal jsem 100% a je
to v pořádku. Ve FF se na správnou velikost dostanu, když to ze základní
velikosti zmenším o 2 stupně. A to se mi nápisy v menu zdály velké, tak
jsem je zmenšoval ... koukám že je zase všechno jinak, asi je zase
zpátky zvětším.  Nedávno jsem FF aktualizoval - není v něm teď nějaká zrada?

Anděl