[OT] Pouziti MIG/MAG svarecky jako MMA s elektrodami

Úterý Září 10 12:37:18 CEST 2013

Jo to jsem překresloval já. Ale s plným proudem to umí cca 25 možná 30V,
při 40V už dá méně. Ale zase pokud od toho nebudete potřebovat 160A ale
jen těch 80 co to umí trvale, mohlo by to jít. Co to je "ideální
napěťový zdroj"? Pokud napěťový s proudovým omezením, tak přesně na
tohle jsem jí upravoval.
Anděl