RE: lupa na oči

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Září 10 10:35:06 CEST 2013

Znamena to ze dosku mam polozenu na stole,
prisvietim si dalsim svetlom a mozem v pohode
osadit dosku s 200SMD suciastkami? Alebo je na toto lepsia
velka lupa s osvetlenim?
Kupil som v Lidl lupu as 12 cm a pre mna to zvacsenie nestaci
Skusal som velku lupu od slona z ziarivkou po obvode a ta
bola postacujuca. Ale je to dost velky gigant na moj mini pracovny stolik

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Aleš Filip
Sent: Monday, September 09, 2013 5:54 PM
To: HW-news
Subject: lupa na oči

Dobrý den,

Nedávno tady byla debata o lupách na oči.
Původně jsem koupil toto,

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.X20X+Magnifier+Magnifying+Eye+Glasses+Loupe+Lens+Jeweler+Watch+Repair+LED+Light&_nkw=20X+Magnifier+Magnifying+Eye+Glasses+Loupe+Lens+Jeweler+Watch+Repair+LED+Light&_sacat=0&_from=R40

ale to bylo k ničemu. Pracovní vzdálenost cca 2,5cm Dnes mi přišlo tohle:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=Headband+Head+LED+10X+Magnifier+Magnifying+Glass+Loupe&_sop=15

Má to jednu dvojčočku napevno, druhou dvojčočku sklopnou zevnitř (na obrázcích není nikde vidět), a třetí čočku kulatou, sklopnou před jedno oko.
Na práci se SMD naprosto ideální. (Až na to světlo které nesvítí skoro
vůbec.)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip