[OT] Brigada - poradte jak dal

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Září 10 07:59:56 CEST 2013

Že byla velká chyba nedohodnout jasné podmínky  před zahájením brigády
třeba formou smlouvy o dílo...
Já jsem dopadl na chlup stejně s jedním projektem co jsem dělal pro
"kamaráda"  do soutěžního vozidla.
Dodnes peníze nemám a jsem "vyučen" do budoucna.

  Dalšímu kamarádovi ( radioamatérovi !!! ) jsem půjčil peníze, no teď
se začaly ztrácet e-maily,
které mu posílám a on údajně mě, ... nemá čas, je zaneprázdněn, prostě
vždycky je něco špatně, takže to vypadá s penězy i kamrádem špatně :-(

Aneb chceš ztratit kámoše, půjč mu peníze, nebo spolu začněte podnikat.
I když ne vždy je to pravidlo.

Berte to jako takovou lekci do budoucna....   a při takových akcích,
brigády projekty  není na škodu si nechat "otevřená zadní vrátka "
pokud to alespoň trochu jde.
JaKub