[OT] Brigada - poradte jak dal

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Úterý Září 10 07:47:58 CEST 2013

Vážení kolegové,
předem se omlouvám, že tenhle mail může být trošku delší, ale potřeboval bych rady a názory od těch, kteří se mohli dostat do podobné situace.
Od začátku srpna pracuji formou brigády pro človíčka na jednom elektronickém projektu. Zpočátku bylo vše fajn – ústně jsme se domluvili co a jak a já začal pracovat. On pak rozhodl, že věci budou v Eagle namísto v Kicadu a chtěl, abych pracoval v nelegální verzi, což jsem odmítl, tak koupil licenci Eagle. Jenomže pak to začalo trošku skřípat – téměř každý den jsem odevzdával náhledy v PDF na aktuální stav projektu. Chtěl, abych to vše odevzdával přímo do Gitu. No a já chtěl (téměř po měsíci) podepsanou smlouvu. Nejdřív byl mail, abych poslal nacionále – na mou odpověď, že jsou v životopisu, který jsem poslal na začátku a co tedy chybí, tak dodám, jsem se dozvěděl, že to předá účetní. Pak se pár dní zase nic nedělo, až jsem se ozval s celkem ostrým dopisem – to přišel návrh smlouvy mailem, akorát že byl postavený jinak, než byla původní ústní dohoda (například chyběla zmínka o cílové prémii). Na můj dotaz jsem se dozvěděl, že to je “gentlemanská dohoda” a bude všechno v pohodě. No a v pátek přišla smlouva, akorát s tím, že je datovaná od 3.9. namísto od 6.8. s tím, že výplata je vždy do 15. v následujícím měsíci... Stav je tedy takový, že jsem se rozhodl na projektu skončit. Mám odpracovaných cca 110 hodin, schéma, PCB a knihovnu v Eagle, kterou chce odevzdat kvůli jakési “kontrole efektivního využití peněz” předtím, než zaplatí i když PDF náhledy byly odevzdávány pravidelně...
Jaký na to máte názor?

Díky za reakce

Pavel Brychta