RE: lupa na oči

Kubat Tomas tomas_k na comap.cz
Úterý Září 10 05:15:21 CEST 2013

dobry den.
lupo_ksilt pouzivam take, staci jen to jedno sklo + mam jeste tohle http://www.ebay.com/itm/NEW-Clip-On-1-5X-2-0X-3-0X-Magnifier-Eye-Glasses-Magnifying-Lens-Reading-/140626384388?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item20bdfc5604 .
vyhoda je, ze to lze nasadit i se sluchatkama na usich a pri spravnem nastaveni jde koukat s lupou a bez. nevyhoda je, ze rusi to okoli mimo skla.
u obojiho by bylo fajn, aby sla stelovat vzdalenost od oka, protoze v praci jsme zjsitili, ze kazdy ma podle "kvality" oci jinou pracovni vzdalenost. ja akorat na pajeni atd. kolega si to musel vypodlozit dal od oci,
jinak by mel prac. vzdalenost prilis malou.
ted to pouzivam, ikdyz treba uplne neni potreba, protoze rad koukam z blizka, co tam pacham :-).
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Aleš Filip
Sent: Monday, September 09, 2013 5:54 PM
To: HW-news
Subject: lupa na oči

Dobrý den,

Nedávno tady byla debata o lupách na oči.
Původně jsem koupil toto,

http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.X20X+Magnifier+Magnifying+Eye+Glasses+Loupe+Lens+Jeweler+Watch+Repair+LED+Light&_nkw=20X+Magnifier+Magnifying+Eye+Glasses+Loupe+Lens+Jeweler+Watch+Repair+LED+Light&_sacat=0&_from=R40

ale to bylo k ničemu. Pracovní vzdálenost cca 2,5cm Dnes mi přišlo tohle:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&_nkw=Headband+Head+LED+10X+Magnifier+Magnifying+Glass+Loupe&_sop=15

Má to jednu dvojčočku napevno, druhou dvojčočku sklopnou zevnitř (na obrázcích není nikde vidět), a třetí čočku kulatou, sklopnou před jedno oko.
Na práci se SMD naprosto ideální. (Až na to světlo které nesvítí skoro
vůbec.)

S pozdravem,

--
  Aleš Filip