OT: Virus "Policie CR" na WinXP

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Září 9 20:12:55 CEST 2013

 9.9.2013, 20:03:58

Jak je to se statistikou, vysvetlil uz pred cca 80 roky pan Werich, ve
slavne scence s kuretem k obedu.
Kdysi jsem provozoval nejmenovany AV verze X a skoro jsem o nem
nevedel, takze jsem byl spokojen.
Jenze casem vyrobce verzi X prestal podporovat a tak jsem poridil
verzi X + 1. Souborove operace NA MEM, nikoliv na virtuane statistickem
PC se spomalily do naproste nepouzitelnosti.
Mel jsem na vyber, bud prestat pouzivat ten PC (a za nezanedbatelny
peniz koupit novy) nebo prestat pouzivat AV.
Vybral jsem si druhou moznost. A ani po mnoha letech nelituji.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz