OT: Virus "Policie CR" na WinXP

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pondělí Září 9 20:02:13 CEST 2013

Tak si dovolim pridat vlastni nahodilou zkusenost. Sice vim, ze je naprosto
nepodstatna, chybna a statisticky nevyznamna. Ale neda mi to.
Dlouhodobe jsem v praci pouzival AVG a zdalo se mi, ze v porovnani s mym
soukromym (domacim) pocitacem (bez antiviru) to vykonnostne neni ono.
Proste ze "to drhne". Posledni kapka byla, kdyz se mi rano zaktualizovala
virova databaze a odpoledne jsem pocitac zaviroval (ano, lezl jsem kam jsem
nemel). Tak jsem AVG zrusil, vymohl si defenra a od te doby jsem s
rychlosti spokojeny. Mezitim jsem si precetl par testu a zkoukl par
zebricku, kde pravidelne ten microsofti vychazel jako jeden z
nejpomalejsich...
Takze uz aspon vim, ze muj subjektivni pocit je naprosto spatny a ze jsem
si zvolil nejhur jak jsem mohl - ale rozhodne nehodlam menit.
Marek