OT: Virus "Policie CR" na WinXP

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Září 9 18:46:42 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 9.9.2013 od Jindroush:

> Doporucuji si projit vysledky testovani AVcek, i tyhle testy se
> delaji. Neni to nic, co by bezny uzivatel poznal (samozrejme pokud
> nebezi s 1GB ram na Celeronu).

Mně nezajímají testy. Mně zajímá zcela reálná situace na mých
počítačích a počítačích mých zákazníků. To je pro mě důležité, to jsou
mé zkušenosti a tam čerpám informace, ze kterých si pak dělám názory.

> I kdyz se clovek podepise jako expert, aspon je videt, ze
> 'zkusenosti' ziskane zcela nahodile jsou prakticky k nicemu. Nemate
> naprosto _ZADNE_ prostredky a zkusenosti, abyste tohle mohl
> prohlasit. Tedy presne receno, prohlasit to muzete, ale o nicem to
> nevypovida. Rada ruznych testu od ruznych organizaci umistuje do
> TOP10 prakticky porad stejne produkty.

A jejej, asi jsem někomu šlápl na kuří oko, protože tyhle invektivy
neberu jako argumenty. A protože nechci flame, tak na ně ani nebudu
reagovat.

Svůj názor jsem napsal, za ním si stojím, a protože nepracuji pro
žádnou společnost, která nás zásobuje antiviry nebo viry, můžu si ho v
pohodě dovolit.

> Co je avast v plne sile? Je to aktualni verze 8, ktera by buzerovala
> kvuli neaktualnimu software? Melo to aktualni db? Nevypnul to nekdo,
> protoze mu to hulakalo? Apod.
> Ja nerikam, ze nemuze nic projit, urcite muze. Ale byl bych opatrnejsi
> pri tomhle 'vyhodnoceni', obzvlaste, kdyz je videt jiste predsudky <g>

Nebudu dělat support Avastu a něco tady řešit. Obzvláště u velmi
agresivního Avastu, který buzeruje uživatele za kdeco, všechno blokuje
včetně zcela neškodných programů, které špatně vyhodnotí, dělá binec i
při vypnutí ochran, mně jen trochu udivilo, že projde Policie ČR. Toť
vše a o flame zájem opravdu nemám.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem