OT: Virus "Policie CR" na WinXP

Jindroush kubecj na asw.cz
Pondělí Září 9 14:04:02 CEST 2013

On 9.9.2013 13:35, Tomáš Koželuh wrote:
> - nebrat žádný československý antivir (u těch českých především citelná
> zátěž systému, u toho slovenskýho jsem poslední dobou zaznamenal vícekrát,
> že něco pustil, u všech naprosto zoufalý management více PC)
> - paradoxně celkem slušně na mě působí Defender od Microsoftu (relativně
> nízká zátěž systému, je zdarma, tuším, že je zdarma i v komerční sféře pro
> omezený počet PC)

Oboji je pitomost, ktera je vyvracena v libovolnem testu. Defender
nechyta strasne moc veci, zatez systemu libovolnym 'top' antivirem je
neznatelna. Dva z ceskoslovenskych AV jsou 'top', jeden je blizko.

Jinak je velky rozdil mezi pozadavky na AV pro endusera a spravce, ale
podle toho nelze hodnotit 'av' cast.

PS: Upozornuji, ze jsem hmotne zainteresovan na jednom ze zminovanych
produktu a nejsem tudiz zcela nestranny ;o)

--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.