Profi omezovac proudoveho narazu spotrebicu 230V~

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Září 9 13:46:38 CEST 2013

Vymenit istic za pomalsi?

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Monday, September 09, 2013 1:44 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Profi omezovac proudoveho narazu spotrebicu 230V~

Dobry den

pri vypadcich elektriny se mi stalo ze vypadly jistice C16A . Meril jsem na nich odber - kolem 6-8 amper, presto jistic 16A s charakteristikou C vyletel. Zatez jsou pocitacove zdroje.

Neexistuje nejake zarizeni ktere by resilo omezeni proudoveho narazu pri zapnuti zateze ? Predstavoval bych si vykonny paskovy rezistor cca
10 Ohm premostovany stykacem s ochranami proti pretizeni a prehrati, takze nejspis dva stykace. Kvuli pozarni odolnosti v kovove krabici, proste profi reseni s revizi.

Hledam a nemuzu na nic prijit. Nasel jsem u Conrada krabicku ala "wattmetr" ktera je ale urcena pro indukcni zatez a obsahuje termistor.
Navic v plastu takze nic pro nas, je realna sance ze to bude muset dlouhodobe predavat 12-14amper, to by asi termistor nezvladl.

Nemate tip na nejaky vyrobek dostupny u dodavatele v CR  ?