OT: Virus "Policie CR" na WinXP

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Září 9 13:44:55 CEST 2013

Ja sa riadim tiez vlastnym rozumom a zapnutym fw.
V  sobotu v noci som vsak po par pivach klikol na nieco co som nemal
(*.exe) a nestastie bolo na svete. (asi si viete predstavit, cim bola obozretnost znizena :)
Tak som online scanerom od MS vycistil PC a zase bude par rokov klud.

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomáš Koželuh
Sent: Monday, September 09, 2013 1:36 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: OT: Virus "Policie CR" na WinXP

Já mám obavy, že tohle se ve flame zvrhne. Takže jenom moje zkušenosti:
- žádný antivir není 100%ně spolehlivý a každý výrobce minimálně jednou vytvořil průserovou verzi, která dokázala shodit Windows
- nebrat žádný československý antivir (u těch českých především citelná zátěž systému, u toho slovenskýho jsem poslední dobou zaznamenal vícekrát, že něco pustil, u všech naprosto zoufalý management více PC)
- paradoxně celkem slušně na mě působí Defender od Microsoftu (relativně nízká zátěž systému, je zdarma, tuším, že je zdarma i v komerční sféře pro omezený počet PC)
- ze světových značek nemám vyzkoušené vše, ale většinou jsou to pořádní žrouti výkonu, hlavně že to hezky vypadá
- z toho mi nejlíp vychází korporátní řešení - Symantec Endpoint Protection, Kasperky, McAfee, bohužel to je na doma k ničemu
- pokud bych chtěl investovat do domácího antiviru, asi bych volil Kasperskyho
- osobně raději používám mozek a firewall, který se ptá i na odchozí komunikaci a zatím se vcelku daří
- jako firewall postačí i ten ve Windows a k němu doplněk Windows Firewall Control, který umí učící režim

aj
> od tvorcov "virusov", pricom ti druhy to maju jednoduchsie :-)
> Antiviraci to maju tazsie, lebo chceme dokonalu ochranu a co najmenej
> falosnych poplachov. Nedavno som pouzil nepekne slova na jeden z
> tychto programov (jeden pan z tymu je aktivny clen tejto konfery), ked
> mi
nedovolil