OT: Virus "Policie CR" na WinXP

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Září 9 13:35:48 CEST 2013

Já mám obavy, že tohle se ve flame zvrhne. Takže jenom moje zkušenosti:
- žádný antivir není 100%ně spolehlivý a každý výrobce minimálně jednou
vytvořil průserovou verzi, která dokázala shodit Windows
- nebrat žádný československý antivir (u těch českých především citelná
zátěž systému, u toho slovenskýho jsem poslední dobou zaznamenal vícekrát,
že něco pustil, u všech naprosto zoufalý management více PC)
- paradoxně celkem slušně na mě působí Defender od Microsoftu (relativně
nízká zátěž systému, je zdarma, tuším, že je zdarma i v komerční sféře pro
omezený počet PC)
- ze světových značek nemám vyzkoušené vše, ale většinou jsou to pořádní
žrouti výkonu, hlavně že to hezky vypadá
- z toho mi nejlíp vychází korporátní řešení - Symantec Endpoint Protection,
Kasperky, McAfee, bohužel to je na doma k ničemu
- pokud bych chtěl investovat do domácího antiviru, asi bych volil
Kasperskyho
- osobně raději používám mozek a firewall, který se ptá i na odchozí
komunikaci a zatím se vcelku daří
- jako firewall postačí i ten ve Windows a k němu doplněk Windows Firewall
Control, který umí učící režim