OT Zavislost solarnich panelu na teplote

Holas holas na holas.info
Pondělí Září 9 10:40:21 CEST 2013

50.301436, 15.560061‎
+50° 18' 5.17", +15° 33' 36.22"
Myštěves mezi Hořicemi a Novým Bydžovem (silnice 326)
Panely s obludnými přídavnými bočními reflektory.
Na streetview jsou blbě vidět, jsou moc daleko a na některých snímcích
panely zrovna "spí" ve vodorovné poloze.
RH