Virus "Policie CR" na WinXP

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Září 9 09:12:05 CEST 2013

No policia a MV ma z antivirovimi firmami dohodu,
ze ich virusy vzdy prejdu

:)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Petr Simek
Sent: Sunday, September 08, 2013 8:14 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: OT: Virus "Policie CR" na WinXP

Zdravim

dnes mi PC s WinXP zablokoval virus "Policie CR". Mam WinXP a antivir ESET NOD32 a normalne prosel. Nabootoval jsel linux a dle navodu si stahnul Kaspersky rescue disk 10 , vypalil ho na CD ale po bootu a updatu databaze nic nenasel, PC porad zablokovane.

Nakonec jsem obnovil partisnu s windows ze zalohy, ale vypada to ze je tu nova verze tehle potvory kterou zatim antiviry moc nechytaji.

Nesetkali jste se s tim ten nekdo ?