RE: sbs01 obnovení ze zálohy

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Neděle Září 8 22:19:50 CEST 2013

Toto vím. Problém byl v tom.

Systém OK, pořízena záloha. Disk se systémem na systém disk
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)

Obnovování systému.

Po přidání dalšího disku se šoupl  systém disk(0)(1)(0)(1)

Z toho dalšího disku se natáhlo obnovení

A teď pozor.

Po vyndání toho disku se zálohou se systém disk nevrátil na(0)(0)(0)(1) ALE
SKOČIL NA (0)(2)(0)(1)

A zůstalo to tak. Proč? Bug v biosu nebo kde? Několikrát restart. Vypnutí
serveru na cca 20minut.

V HW se s ničím nehýbalo SW jakbysmet.

Prostě před incidentem (0)(0)(0)(1) po incidentu (0)(2)(0)(1)

Je to prča. Míra