Re: Germicídne žiariče na bakterie

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Neděle Září 8 10:45:00 CEST 2013

> 7.9.2013, 22:32:32
>
> Neco mi rika, ze roztoc neni bakterie, takze to UV mu mozna vubec
> neublizi, zvlast kdyz se pred nim nekde schova.

Nesleduju tuhle diskusi, ale na tom je mnoho pravdy - jestli chcete
jednorazove zlikvidovat roztoce z luzkovin - pockejte do zimy a nechte
vsechno = matrace + periny vymrznout na 48 hodin na mraze.

A montovat germicidni zarivky jako prostredek proti alergiim ?? Nevim jestli
domaci prach se zdechlymi bakteriemi nebude horsi nez ten se zivymi.
Doprorucuju heslo pro Google "Hygienicka hypoteza alergii" - to uz dneska
není hypoteza ale prokazany fakt.

Zdravi Petr Kubac