prazdninove citanie

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pátek Září 6 21:11:59 CEST 2013

Priznam sa, ze tomuto obvodu v tych samo-spinanych zdrojoch som nikdy dobre
nerozumel. Este ma napada, ci tam nechyba na obr. 6 z pinu VC do tej
fiktivnej gnd nejaky odpor na definovanie spravania sa vsetkych tych
tranzistorov v tejto casti obvodu.

A.

Dňa 6. septembra 2013 20:44, Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz> napísal(-a):