Lab zdroj do 10k

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Pátek Září 6 15:35:19 CEST 2013

Narazil jsem na to u dovedy a pak v nejakem foru co nemuzu zaboha ted najit.
Kazdopadne ja take rad podporim ceskou firmu delam to tak vzdy, al enerad
mam za stejen penize horsi vec nez od cinana.
Kazdopadne pokud mate dobre zkusenosti - proto jsem se na ne ptal jeste ho
zvazim.
Diky J.V.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Friday, September 06, 2013 3:14 PM
To: HW-news
Subject: Re: Lab zdroj do 10k

V nedávné době byly zdrojem problému ty zde diskutované BD911, teď už je
místo nich něco jiného. No a druhá zde diksutovaná věc je jeho moderní
nástupce:-)

PH

From: "Jaroslav Meduna" <meduna na mikroklima.cz> Za poslednich cca 5 let jsem
jich koupil cca 15 ks. Celkem 2x jsem je posilal na opravu. Poprve to bylo
kvuli privedeni zaporneho napeti z venku a podruhe to bylo po neuspesnych
testech ESD na 8 kV. Pokud pominu design jadra zdroje, ktery je IMHO 30 let
stary, tak zdroj pracuje jak ma. Cena mi prijde primerena a zaroven jako
patriot rad podporim ceskou firmu. Pokud vite o nejakych indiciich, ze zdroj
neni dobry, podelte se s nimi prosim.

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Ano
na ten jsem taky narazil, ale taky na to, že to není zrovna spolehlivý
stroj.
Můžu se zeptat, máte s ním osobní zkušenost ?

Behalf Of Jaroslav Meduna
http://www.diametral.cz/ac-dc-zdroje/dc-regulovatelne-zdroje/laboratorni/lab
oratorni-zdroj-l240r51d-2x-040v/3a-1x-5v/3a.html