Doporuce signalove rele

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 6 11:32:11 CEST 2013

Narazal som na to, ci je nutne, aby spomenuty prepinaco/meraci obvod bol
referencovany oproti nejakej abstraktnej zemi ("zapornemu polu vstupnych
napajacich napati"), a ci by sa nezjednodusil ak by sa referencoval voci
niektoremu z meranych bodov. Mozno ano, mozno nie - ten Vas popis je
prilis zmateny na to aby sa to dalo posudit. To iste plati pre vacsinu
navrhovanych rieseni - bez presnej znalosti ulohy su to take klasicke
vystrely do tmy (GIGO).

Niekto spomenul napriklad spinanie prostymi FETmi...

wek