Termostat pro party panev

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Září 5 22:05:30 CEST 2013

Jo, to urcite.
Ja mu to ukazu, jeho z toho klepne, a vdova se pak bude chtit hojit na mne.
Ani nahodou.   ;-)

PL
  From: Andrej Jancura
  To: HW-news
  Sent: Thursday, September 05, 2013 9:59 PM
  Subject: Re: Termostat pro party panev

  Ja len pokial sa bude trochu pozerat aj na nejaku vyrobu byt v par kusoch, tak by to mal vidiet aj revizak...

  A.

  Dňa 5. septembra 2013 21:45, Petr Labaj <labaj na volny.cz> napísal(-a):

    Ano, to vyhrivane teleso je zemnene.
    Takze zkrat na vyvod cidla je nezadouci, ale neni treba si delat
    starosti s nejakou moc-kV odolnosti.

    PL