Doporucte lehke rele 3x10A

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Září 5 21:25:29 CEST 2013

No tak to by bylo ještě dobré, spravilo by to pár minut lepení a na SD kartě
by zůstalo alespoň video. Reálný výsledek je, že letadlo zalétlo za stromy a
pak už jsem ho nenašel...

Poučení: Nebudu létat s foťákem bez GPS, nebudu létat s foťákem bez GPS,
nebudu létat s foťákem bez GPS, ...

PH

From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
Priznam se, ze se mi pri pomysleni, ze mi nesepne jedna faze za letu s
fotakem, nedela uplne dobre - na palube fotak (jedna velka laska), leti to v
letadle (druha velka laska) a rana poskodi moje ego (treti velka laska :)
Pretizene samokridlo bez motoru sice asi trochu klouzat bude, ale i tak bude
pristavaci (resp. dopadova) rychlost nemala.