Ceska Posta a poniceni baliku

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Čtvrtek Září 5 14:58:48 CEST 2013

Ale film ve fotolabu si prece obvykle nepojistuji. Zatimco napriklad laboratorni zpracovani filmoveho materialu z nataceni klasickych celoveceraku je (respektive v dobe toceni na klasicky film bylo) samozrejme hutne pojistene, protoze nataceci den stoji treba i nekolik set tisic. A pochopitelne v pripade zniceni se vyplaci pojistna castka bez ohledu na to, jaky bezceny brak a totalni propadak na ten film ten den fakticky natocili. Proste uzavre se pojistna smlouva a podle te se pak ridi chovani pojistovny v pripade udalosti.
Je otazka, jak ma posta napsanou onu pojistnou smlouvu na zasilky (nikdy jsem to samozrejme necetl), ale kazdopadne se mi zda, ze to jak to realne funguje je naprosto zvracene.

Jakub Serych