Ceska Posta a poniceni baliku

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Čtvrtek Září 5 14:32:50 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 5.9.2013 od Petr Labaj:

> Kdezto u baliku, ktery sverim poste, zadnou dalsi kontrolu nad
> balikem nemam. Proti zniceni se asi da rict, ze jsem si to mel lip
> zabalit. Ale proti ztrate jsem proste bezmocny, a ani pri nejlepsi
> vuli to nemuzu ovlivnit (nazor, ze jsem to mel poslat jako cenne
> psani je zde mimo). Takze Posta by proste mela plnit. A nejake
> dokazovani fakturama je taky trochu mimo. Prepokladam, ze nemam ze
> zadneho zakona povinnost skladovat faktury/ucty na veskere zbozi,
> ktere jsem koupil.

Když jsem se do této debaty zapojoval, chtěl jsem vám to vysvětlit.
Třeba právě proto, abyste zbytečně neplatili víc na pojistném, když to
pak stejně nedostanete. Chtěl jsem vám vysvětlit, jak pojištění
zásilky funguje, co po vás budou chtít, jak reklamace probíhá, co
pošta vyplatí apod.

Byla to chyba a ztráta času, protože vás tady nezajímá, jak to
doopravdy funguje. Chcete si psát své ničím nepodložené názory,
všechno rozporovat, vymýšlet hovadiny, dohadovat se, nakonec by to
skončilo politikou. Pro mě to nemá smysl, jdu dělat něco rozumného.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem