[OT] HTTP pristup na zarizeni

Čtvrtek Září 5 14:13:25 CEST 2013

Ja vim o trech metodach. Bud se to da udelat nakonfigurovanim brany na strane
toho, kdo ma data poskytnout (aby se na nej provoz zvenku presmeroval), jak uz
tu nekdo naznacil, anebo to jde za pomoci tretiho stroje nekde vne obou NATu -
bud se to da prenaset pres nej (jeden vlozi, druhy precte, taky uz tu padlo),
anebo ten treti jen zprostredkuje kontakt metodou "hole punching":
http://en.wikipedia.org/wiki/Hole_punching

D.O.