Re: OT "." coby DNS jméno

Čtvrtek Září 5 14:03:43 CEST 2013

Mam jen komentar k te tecce, ve skutecnosti totiz v odpovedi prijde jmeno
prazdne a ne ta tecka (resp. prijde rezec delky 1 vcetne koncove nuly). Tecku
totiz pro tisk pridava ten, kdo to zobrazuje (kdyby prislo rozumne jmeno, v
paketu s odpovedi tecka na konci nebude ale ve vypisu jo. Nslookup na Win z
prazdne odpovedi udela retezec "(root)").

Odpoved na tu dulezitejsi otazku ("proc?") bohuzel neznam; muzu se jen taky
domnivat, ze to je bud ten pokus o zakryti anebo nedobra konfigurace ci
implementace DHCP ci DNS serveru anebo jen zneuziti jejich vlastnosti
potouchlym klientem (treba ze by DHCP pouzil klientem dodane jmeno (ktere by
bylo prazdne) a dynamicky by to zaregistroval do DNS, anebo ze by se ten klient
sam s prazdnym jmenem dynamicky po prideleni IP sam preregistroval s prazdnym).

Vzhledem k situaci se klonim k tomu, ze vysledny efekt, aby nekdo v dalce z IP
nezjistil jmeno, byl zamysleny.

D.O.