Ceska Posta a poniceni baliku

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Září 5 14:04:09 CEST 2013

 5.9.2013, 13:54:40

Tohle prirovnani kulha na obe nohy.
Kdyz si pojistim barak na 5 M, muzu jej nasledne sikovne zapalit a
spachat tak pojistnej podvod se slusnym ziskem.
Ale u baliku nic takoveho provest nemuzu, nebot jej po dobu trvani
pojistneho vztahu maji v rukach postaci a ne ja.
Ze by nekdo prepadaval postovni dodavku, aby tam poskodil svuj vlastni
pojistenej balik, to zatim nenapadlo ani lidi od filmu.
Takze, kdyz poslu flasku vod piva, staci aby ji posta radne dorucila a
zadnej pojistovaci podvod spachat nemuzu, bez ohledu na to, na jak
vysokou castku si tu flasku pojistim.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz