Termostat pro party panev

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Září 5 14:03:24 CEST 2013

ono se to dá udělat i s tyristorem (triakem) jako snímačem teploty a
spínacím prvkem současně...

----- Původní zpráva -----
Od: "Šerých Jakub" <Serych na panska.cz>

Tak jsem si rekl, ze o dlouhych zimnich vecerech bych chtel jako takove
bastlirske cvicenicko spachat namisto nej nejaky elektronicky regulator.
Procesor tam bude nejaky maly PIC (protoze jsem na ne zvykly a dobre se mi s
nimi dela), jako spinac asi nejaky triak s otviranim v nule (pisi na tom
1500 W, tak s nejakou rezervou spinani tak do 10A).

Ale co se chci zeptat zdejsi komunity je, jake byste doporucili teplotni
cidlo. Na panvi pisi max 240°C, takze s nejakou rezervou by to melo prezit
tak do 300°C, cili nejake DS1820 bohuzel nepripada v uvahu. Chci to udelat
HW co nejjednodussi, pro me je lepsi vyzva nedostatky HW dohnat pomoci SW.
Existuji nejake termistory, ktere by do tech 300 vydrzely? Nebo se to bude
muset delat termoclankem? Nebo neco jineho?