Termostat pro party panev

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Středa Září 4 20:09:57 CEST 2013

Prudove zdroje na Pt100 alebo Pt100 netreba. Tie by bolo treba ak by
sa pozadoval napatovy vystup linerne zavisly od teploty. Pre jednocip
(a pozadovanu presnost asi v rade jednotiek stupnov Celzia) a staci
jeden obycajny presnejsi odpor (1% su dnes bezne, normalne sa da kupir
0,1% odpor) a senzor zapojeny ako odporovy delic, za nim jednosmerny
zosilnovac a trochu inteligencie v jednocipe - tabulka s odpormi pre
teploty odstupnovane trebars po 5 stupnov, pre teploty 0-500 stupnov
je to tabulka so 100 clenmi, co je stravitelne. Medzi tym linearnu
interoplaciu, kod asi tak na par desiatok slov programovej pamate
8-bitoveho PIC plus tabulka.

Dňa 4. septembra 2013 20:00, Andrej Jancura <aj.hwlist na gmail.com> napísal/a: