Termostat pro party panev

Středa Září 4 20:07:37 CEST 2013

Myslim, ze na regulaci panve bude stacit pripojit Pt100x v delici k
internimu prevodniku MCU, ze to nebude linearni nevadi, na to mame mocny
vypocetni vykon :-P  Ze to nevyuzije vsechny bity prevodniku je taky
jedno, nejaky stupen sem nebo tam... ;-)
Pokud se da zvolit v MCU zesileni pripadne diferencialni vstup, tak se
to da udela i s vyuzitim vetsiny rozsahu prevodniku. V nejhorsim
pouzijeme pred MCU OZ pro offset a zesileni... :-P