Termostat pro party panev

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Středa Září 4 20:00:28 CEST 2013

Dobry vecer,

najdolezitejsie je vybrat spravne cidlo, jeho prevedenie a tak podobne.
Pokial zozeniete vhodne prevedenie v spravnom teplotnom rozsahu je v
podstate jedno aky typ budete mat. Bude pred Vami vzdy stat nejaky
technicky problem, PT1xxx bude potrebovat vhodny prudovy zdroj, pri
termoclankoch budete zapasit s mV a pri termistoroch s meranim odporu v
sirokom rozsahu od radovo Ohmov po Megaohmy... Budete musiet riesit
samoohrev v istych prijatelnych medziach. A aj ked je dnes kopec roznych
sigma-delta prevodnikov, nebude to trivialne. Minimalne pri sw sa zacyklite
v statistike a vhodnych intervaloch pre prevodne tabulky. A nakoniec
zistite, ze tam treba PIC s minimalne 32kw lepsie 64kw programovej pamati.
:)

A.