Doporuce signalove rele

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Září 4 15:30:29 CEST 2013

Nakonec tam asi přijdou obyčejné tranzistorové optočleny. Jak se zdá, tak
při daných pidiproudech je Usat též pidi a polarita je pevně dána. Tím se
cena smrskla na 5 Kč.

Ještě ale musím důkladně prozkoumat možné chybové stavy, neb tyhle optrony
mívají překvapivě malá reverzní napětí.

PH

From: "gatilo" <gatilo na centrum.cz>
Bezna signalova rele s Au kontakty se bezne pouzivaji treba ve
vstupnich obvodech meraku a problemy s tim nejsou.
Ten minimalni proud/napeti je asi jen nejaky alibismus vyrobce, prip.
se uplatnuje jen ve specifickych pripadech.
Takze, pokud to neni pro specialniho zakaznika ( to by vas asi 120 Kc
netrapilo) klidne to bezne rele pouzijte.