[OT] HTTP pristup na zarizeni

Pavel Poucha p.poucha na papouch.com
Středa Září 4 13:18:36 CEST 2013

Dobrý den,

používáme metodu, kterou popisoval pan Buchta. Zařízení posílá v nastaveném intervalu http get na zadanou adresu. Takhle nám to funguje na různých koupalištích, na obecních webech, v prodejnách atd. Popis včetně příkladu je zde: http://www.papouch.com/cz/website/mainmenu/clanky/jak-na-to/webovy-teplomer/ .

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 272 732 827
Fax +420 272 681 232

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Ladislav Vaiz
Sent: Wednesday, September 4, 2013 12:55 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] HTTP pristup na zarizeni

Online přístup znamená protunelovat se přes NAT na zařízení. To je možné, zpravidla je k tomu stejně pořeba veřejná IP pro dohodnutí, ale jsou i metody, jak to udělat bez ní. Protože do toho zřemě nevidíte, tak tuto cestu nedoporučuju.

Spíše doporučuji webhosting například s PHP nebo něčím podobným dle vkusu.
Tam aplikaci, která bude přes HTTP sbírat data od zařízení a ukládat. Pro jednoduché věci stačí soubory, pro větší nároky do databáze.
Prezentační část aplikace bude data zobrazovat uživateli.

Tolik pro hrubý nástin, pokud prozradíte podrobnosti, můžeme to probrat více do hloubky.

L.