Záhada obvodu UC3843

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Středa Září 4 08:19:45 CEST 2013

Current sense nemůže být uzemněný!!!

Toto je current mode SMPS controller - řízení v proudovém režimu.

Porovnává se zadané napětí s aktuálním proudem (malé požadované napětí, vypne
při menším proudu; větší požadované napětí vypne při větším proudu)

Proud roste lineárně v čase se strmostí danou napájecím napětím a převrácenou
hodnotou indukčnosti.

Jakub Ladman