Záhada obvodu UC3843

Středa Září 4 05:39:19 CEST 2013

Dobré ránko,

	díky za náměty. Mne jen mate to, že by měnič měl být chopen fungovat i
bez tohoto snímání proudu. Říkají mi to lidé, kterým věřím, ale
prakticky se mi to nějak nedaří. Pokud tam to snímání zapojím, tak měnič
opravdu funguje.

	Jen nevím, jak se změní řízení při využití obou vstupů, však výsledkem
obou je vždy překlopení toho klopného obvodu a ukončení výstupního impulsu.

	Saša Svobodová