Záhada obvodu UC3843

Úterý Září 3 18:53:45 CEST 2013

Dobrý večer přeji,

     už nějakou dobu se trápím se step-up měničem postaveným na obvodu
UC3843 a já jsem dneska zjistila, že za tím trápením stojí právě řídící
obvod.

     Z nějakého důvodu nereaguje na změny napětí na vstupu Vfb čili
vstup číslo 2. Střída výstupního napětí je stále stejná a to taková, že
asi tak 95% je výstupní tranzistor sepnutý. To se pochopitelně moc
nelíbí tlumivce.

     Postupně jsem zkusila tři, nebo čtyři, různé integrované obvody,
dokonce i od různých výrobců, ale dělá to pořád.

     Napadá, prosím, někoho, kde může být zrada? Vstup 3, current sense,
je momentálně uzemněný. Zbytek součástek je určitě v pořádku a jsou
správných hodnot.

     Děkuji za postrčení, Saša Svobodová