Doporucte lehke rele 3x10A

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pondělí Září 2 22:46:26 CEST 2013

Díky, to vypadá hezky, tedy až na cenu...
Dotaz byl původně míněn tak, že kdyby někdo o něčem takovém věděl, nechtěl
jsem, aby to lidi hledali za mě.

Podle popisu i ceny se mi líbí tohle, ale zajímavé je, že v odkazovaném DS
právě tohle číslo není:
http://cz.farnell.com/te-connectivity-schrack/8-1419111-0/relay-power-12vdc-6a/dp/2060862

PH

From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
Tak ciste teoreticky - nebudou pozadovany tisice sepnuti, nebude se spinat
do zateze (i kdyz to je jen teorie, on motor na volnobeh pri nezkratovanem
vinuti dokaze taky nejaky hezky proud vygenerovat), takze by se dalo treba
neco komercne dostupneho lehce pretizit - urcite se to podepise na zvotnosti
a urcite budou nejake vykonove ztraty na kontaktech.

Farnell nabidnul treba tohle:
http://pewa.panasonic.com/assets/pcsd/catalog/hc-catalog.pdf
resp.
http://cz.farnell.com/panasonic-ew/hc4-h-ac6v/power-relay-4pdt-6vac-5a-plug-in/dp/1460894

Jestli jsem se neprekouknul, je to asi ono, ale ta cena je nehezka.

Pavel Kutina